ashtad-white

مسابقات در خانه بمانیم، در ۴ رشته مکعب روبیک، حلقه هولاهوپ، دومینو و لیوان چینی برگزار شد.

انجمن یانش وران مانتره و سایت خبری تحلیلی برساد این مسابقات را در دو مرحله برگزار کردند. رده سنی هر ۴ رشته برای کودکان زرتشتی ۵ تا ۱۲ سال بود و در مرحله نخست ۵۲ ویدئو دریافت شد. ویدئوهای رسیده در اینستاگرام سایت برساد منتشر شد.
مرحله دوم در هفته جاری انجام شد که گزارش و نتایج آن بدین ترتیب است:
حلقه هولاهوپ:
در این رشته حد نصاب ۳۰ دقیقه تعیین شد و اعلام شد که شرکت کنندگانی برنده هستند که بتوانند در ارتباط تصویری که از طریق اپلیکیشن واتس آپ برقرار می شود، بتوانند به این عدد برسند.
از ۲۲ شرکت کننده مرحله نخست، ۱۵ نفر توانستند به رکورد ۳۰ دقیقه برسند.
برندگان عبارتند از:
بنیتا جهانی، پریا داستان، مانتره ماندگاریان، ستایش پوروشسب، شیرین ذهبی، پانیذ ذهبی، ارمغان نجمی، کیاناز کشمیری، پادینا بهرامی فر، ستی ناز خسرویانی، نازآفرین کشاورزی، زروان درست، ستاره آسمانی، ستاره سیستانی و دیانا فرودی
گفتنی است برخی از شرکت کنندگان با وجود تلاش زیاد اما به دلیل سن کمتر از بقیه نتوانستند به حد نصاب سی دقیقه دست یابند. این نونهالان عبارتند از: آرتان سرایی، آترین کاویانی و سیاوش جمشیدی

دومینو
در این رشته شرکت کنندگان می بایست در مدت زمان یک دقیقه، سازه برج بسازند و برنده کسی بود که برج بلندتری بسازد.
در مرحله دوم که ساعت ۸ شب شنبه ۲۵ امرداد ماه انجام شد، هر ده شرکت کننده به صورت زنده در صفحه اینستاگرام سایت برساد به رقابت پرداختند. همه شرکت کنندگان دو بار فرصت داشتند و تلاش چشمگیری انجام دادند. متاسفانه برج برخی در ثانیه های آخر فرو ریخت. در نهایت برندگان عبارتند از:
مقام نخست: پیمان خسرویانی باچینش۲۲طبقه
مقام دوم: هودانوش نمیرانیان و رهام کیانی با چینش ۲۰ طبقه
مقام سوم: پادینا بهرامی فر با چینش ۱۹ طبقه

مکعب روبیک
برای مرحله دوم حل مکعب روبیک، روز برگزاری مسابقه، ویدئویی برای همه شرکت کنندگان به صورت یکسان ارسال شد تا مکعب را بر اساس آن ویدئو به هم بریزند.
۸ شرکت کننده در مرحله دوم حضور یافتند، این مرحله ساعت ۲۰ یکشنبه ۲۶ امرداد ماه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام سایت برساد به نمایش در آمد و در نهایت برندگان بدین ترتیب مشخص شدند:
مقام اول: آریا شامردانی با ۱۹ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه
مقام دوم: زال درست با ۴۷ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه
مقام سوم: مهرنام جمشیدی با ۱ دقیقه و ۱۱ صدم ثانیه

لیوان چینی
مسابقه لیوان چینی شامگاه دوشنبه ۲۷ امرداد و از ساعت ۲۰ در صفحه اینستاگرام سایت برساد به صورت زنده پخش شد.
ده شرکت کننده در این مرحله حضور داشتند که متاسفانه به دلیل مشکلات فنی امکان برقراری ارتباط با خانم هودانوش نمیرانیان مقدور نشد، بقیه شرکت کنندگان هر کدام دو بار فرصت داشتند و کمترین زمانشان ثبت شد.
برندگان این رشته عبارتند از:
مقام اول: آروین کشاورزیان با زمان ۲۲ ثانیه و ۷ صدم ثانیه
مقام دوم: ماهان بمانی با زمان ۲۲ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه
مقام سوم: مهرنام جمشیدی با زمان ۲۲ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه

اختتامیه:
آیین پایانی این مسابقات روز پنجشنبه ۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ به صورت زنده از صفحه اینستاگرام سایت برساد پخش خواهد شد. جزئیات مراسم اختتامیه در روزهای آینده آگاهی رسانی می شود.

نیک اندیشان:
خوشبختانه با یاری نیک اندیشان زرتشتی به غیر از برندگان به تمامی شرکت کنندگان این مسابقات هدایایی پیشکش می شود. اسامی نیک اندیشان نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.