ashtad-white

چهاردهمین اردوی کنکوریها برگزار نمی شود

چهاردهمین اردوی کنکوری های زرتشتی، سومین اردویی است که قرار بود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فصل تابستان برگزار شود، اما به دلیل شیوع مجدد کرونا، برگزار نمی شود.

 

انجمن یانش وران مانتره با توجه به شیوع مجدد کرونا و وضعیت قرمز اکثر شهرها، برگزاری چهاردهمین اردوی کنکوری های زرتشتی سراسر کشور را لغو کرد. به گزارش انجمن یانش وران مانتره این اردو هر سال با همکاری انجمن زرتشتیان شیراز برگزار می شود که با توجه به صلاحدید هردو انجمن برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان و همکیشان، برگزار نخواهد شد.

پیش از این نیز کانون دانشجویان زرتشتی چهل و دومین اردوی دانش آموزان زرتشتی و انجمن زرتشتیان کرمان، چهارمین اردوی دانش آموزان زرتشتی پایه نهم را لغو کردند، اردوهایی که اعلام شده بود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برای افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده اند، برگزار می شود. این روند در حالی در جامعه زرتشتی شکل گرفته است و در فصل تابستان برنامه های مختلفی همچون جام های ورزشی، اردوها و زیارت های همگانی برگزار نمی شود که در کشور و در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی، شاهد بازگشت محدودیت های کرونایی نیستیم و زندگی به صورت عادی در جریان است