بیستمین دوره مسابقات والیبال جام وهمن

بیستمین دوره مسابقات والیبال جام وهمن، متفاوت تر از همیشه(ویژه برنامه پاندمی کرونا)

انجمن یانش وران مانتره بیستمین دوره پیکار های والیبال جام وهمن را روزهای ۲۱ تا۲۴ بهمن به صورت مجازی از طریق صفحه رسمی جام وهمن در اینستاگرام برگزار می کند.
جام بیستم به نحوی متفاوت همراه با چالش ها و برنامه های جدید ویژه شرایط پاندمی کرونا برگزار می‌شود
در جام وهمن بیست، چالشها و مسابقات درنظرگرفته شده از نخستین روز تا روز پایانی جام ادامه خواهد داشت، همچنین آیین‌ گشایش جام در تاریخ ۲۱ بهمن ماه و مراسم پایانی نیز در تاریخ ۲۴بهمن ماه برگزار می‌گردد و شرایط و آیین نامه شرکت در این دوره از مسابقات بزودی به آگهی همکیشان خواهد رسید.
علاقه مندان می توانند بیستمین دوره جام وهمن را از طریق صفحه رسمی جام وهمن در اینستاگرام instagram.com/jamevahman دنبال کنند.

در همین راستا نامه ای از سوی دبیر انجمن یانش وران مانتره را میتوانید در ادامه بخوانید.

به خشنودی اهورامزدا
با فرا رسیدن ماه بهمن بی گمان بخش اعظمی از جامعه خوشنام زرتشتی در انتظار پیکارهای تخصصی والیبال جام وهمن هستند.
همانگونه که مستحضرید انجمن یانش وران مانتره خویشکاری برگزاری جام وهمن را به مدت ۱۹ سال است با افتخار بر عهده دارد و با تکیه بر نیرو و اراده جوانی اعضایش توانسته هر ساله جامی با کیفیت و در خور ورزش و ورزشکاران جامعه زرتشتی برگزار نماید و بازیکنان، مربیان و داوران سرشناسی را به کشور عرضه نماید.
امسال به فراخور مشکلات پیش آمده و بیماری کوید ۱۹ و فراگیری جهان شمول این بیماری از برگزاری این مسابقات به صورت حضوری ناتوان هستیم.
اما جوانان این انجمن یکجا ننشسته و به پاس تقدیر و تشکر از کادر قهرمان درمان این مرز و بوم و همچنین ارزش نهادن به تمامی عزیزانی که در این ۱۹ سال با عناوین مختلف ؛برگزار کننده،شرکت کننده،تماشگر و همچنین داوران و مربیانی که ‌با ما همراه و یکدل بودند بر آن شدیم تا بیستمین دوره از پیکارهای جام وهمن را به صورت مجازی در پخش زنده اینستاگرام و با برنامه های متنوع که بیشتر جنبه ی یادآوری خاطرات و اتفاقات ویژه ی سالیان سپری شده می باشد برگزار کنیم.
این سری از مسابقات ازتاریخ ۲۱ الی ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ در صفحه رسمی اینستاگرام جام وهمن به ادرس instagram.com/jamevahman برگزار میگردد .
منتظر همراهی تک تک شما عزیزان در این رویداد مجازی هستیم و بر آن امیدیم که سال آینده مانند ادوار گذشته گردهم آییم و همازوری و همبستگی جامعه ی خود را به جهانیان نشان دهیم.

ایدون باد

بیستمین دوره مسابقات والیبال جام وهمن